2020年7月5日 星期日

果占魚手指 Fruit Jam Fish Fingers

屋企樽果占食極食唔晒,你有冇試過用來煮餸呢?今日我就整咗呢味「果占魚手指」,果占汁風味多變,絕唔輸俾傳統嘅甜酸汁架!
呢碟餸嘅成色最後取決於果占嘅顏色,我今日呢樽果占係深紫紅色。取適量果占,落白米醋、少少鹽,如有蜜糖可加少少,加栗粉同水開一個獻汁備用。唔好問我落幾多果占幾多醋,人人口味唔同,你可以一路開汁一路自己試味。
我用咗越南急凍石斑柳三塊,解凍索乾水,切成長條手指狀,再落魚露、鹽、糖、胡椒粉調味。
放入雪櫃醃一個鐘,取出再索乾水準備上粉。我唔鐘意太多太厚粉,只係用生粉加一隻蛋,開成濃稠粉漿將魚手指放入攪勻,再逐條取出沾上乾粉。
之後,放入油鍋中炸之,先炸一次,撈起瀝油,稍稍放涼。
再炸第二次,炸至香脆硬身撈起用廚紙索乾油。
跟住煮果占獻汁,煮到開始收汁時,放入魚手指拌勻。
一路收汁一路放入已烘香之黑白芝麻,直至收汁上碟。
嘩,果占汁甜酸香脆石斑魚手指整好喇!你一條我一條,未裝飯已清咗半碟矣!肥哉今日嘅介紹,各位真係要試下。



沒有留言:

張貼留言