2020年11月8日 星期日

肥哉簡易版牛雜粥 Beef Offal Congee (Fat Joy's Simplify Version)

 

一般住家很難自製牛雜粥,但係想食牛雜粥都唔使專登過澳門嘅。我肥哉今日就試整個簡易版牛雜粥滿足一下好奇心同食欲。

材料好簡單,去港式或潮式粉麵店買一碗牛雜麵,吃掉牛雜麵,將牛雜留起用來煮粥。我幫襯嘅一間平民麵店一碗牛雜麵30元,牛雜都唔少,共有四款:牛肚、牛腸、牛肺、牛膀,足夠煮一大碗牛雜粥。

牛雜已有,現在只需煲一個粥底就可以「熟滾牛雜粥」!我用陳皮同一小塊當歸煲粥,取其香味同中藥香氣。

將陳皮當歸粥底煲到綿,就可以放入已剪成小塊嘅牛雜再「熟滾」約五分鐘。

滾至牛雜出味,再按個人喜好調味,加少少胡椒粉或薑絲,就可以上碗,灑上葱粒,香氣四溢肥哉簡易版牛雜粥就煮好喇!

上圖係一隻細湯碗,唔係飯碗。一碗牛雜麵嘅牛雜分量足以煲一細湯碗約兩飯碗牛雜粥,睇下幾多料:

好味,和味!好滿足!大家有興趣可以一試!


1 則留言: