2013年9月11日 星期三

各位老友再見喇!Goodbye my good friends!

各位支持肥哉既朋友,幾年來好多謝你地黎睇我個網誌,無論你地有冇留言,我都好感謝!
你地既光臨,係我繼續落去既動力。我已在google開左個「肥哉廚房」網站http://fatjoyskitchen.blogspot.hk/,不過我唔係好識用google blog,我會慢慢適應。
我可能會將所有舊post搬去隨意窩,因為yahoo話可以全部幫我地搬過去,似乎好方便。如果我搬去隨意窩,個名都會用「肥哉廚房」。

我大後日就會㩒制「匯出資料」,下星期呢隻度就變左唯讀模式,即係唔可以post野又唔可以留言,只可齋睇。所以而家通知各位,加油加油、朱媽媽、半日安、莎莉、tdk Tang、美國既Mr.Yu、Angela MY等等等等各位網友(冇打你名唔好見怪)。。。。。。好多謝你地呀,我地後會有期喇!

肥哉祝大家開開心心,萬事如意,食得是福,身體健康!!

3 則留言:

  1. 我會跟住肥哉廚房呀 不過我開了個新blog 同你一樣唔識用呀 我要慢慢等人教我用呀 我地一定會在新blog見架

    回覆刪除
  2. 肥哉好多謝你,分享這麼多的趣事、煑食、及一切事物,朱媽在此祝你事事如意。

    回覆刪除
  3. 丫...要咁樣先可以回覆你芽=..=' 我會等你D好菜色架,而家google果邊我總算適應左芽,希望可以快D同你系google果邊見面芽 ^__^

    回覆刪除