2013年10月19日 星期六

肥哉隨意窩試貼文

各位老友記:


肥哉搬左黎呢度實個幾月,不過我仲係等緊佢「贈送空間」,而家仲係「贈送空間中」。唔想令各位以為我失左蹤,所以試貼一文。


呢度似乎係台灣朋友睇多,香港老友記唔知慣唔慣。我都好煩,google個網我又貼唔到相又唔可以自動搬過去,呢度又好似空間有限。真係俾個也虎玩死。


你地見字就俾個回應我啦!


肥哉字


3 則留言:

  1. 我以為你仍在google,一直未見有新動,想是去了公幹未返.現在回了yahoo,待熟習新環境, 開爐分享吧!

    回覆刪除
  2. google其實好D,不過我唔知點解貼唔到相。

    回覆刪除
  3. 你好肥哉。 我都感覺google唔係太好,依家用多咗Facebook。 還有就係用翻個Sina blog,好似容易處理啲。

    回覆刪除