2015年12月17日 星期四

節瓜煮沙白 Braised Hairy Melon And Clams


節瓜煮沙白,清鮮美味。煮出適量湯液,加落飯食有湯飯效果,相當開胃。



材料:沙白一斤20元。節瓜一個6元。少少冬菜(一包三元用去四分一包)。沙白先洗刷乾淨再浸水幾小時。節瓜切條。冬菜清洗乾淨除去雜質,用滾浸淡,瀝乾水分,加入熟油同糖撈勻。


先用薑片起鑊爆炒節瓜,贊水煮至三成熟。再加入適量水煮熱,落沙白加蓋煮至沙白爆口。


再煮一陣至沙白全熟,此時加入適量冬菜,略煮一陣即可裝大碗,灑少少葱粒,上枱趁熱開飯。


加入適量冬菜,更惹味。個人認為沙白不及沙蜆鮮美,口感也略遜。各位如試做此菜,可以沙蜆取代沙白。

***Please leave your feedback, thanks!***






6 則留言:

  1. 嘩,我由你舊blog追到呢度追哂,因為一個嫩雞煨麵……你好得意啊,煮野又勁,我睇你啲食譜唔會悶。
    只係唯一會令我好頭痛,我喺荷蘭好難買到某啲材料,而且有啲因為咁而思鄉,你都好多菜式叫荷蘭乜乜,好搞笑,支持你啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支持呀,多D黎啦!祝你聖誕快樂!

      刪除
    2. Unknown嗰個留言係我嚟,唔知點解冇名😂
      係呢,我有啲野想問你,我買咗盒急凍越南虎蝦,想整美極蝦俾我男友試,但我驚唔爽口,可以點做啊?
      我都祝你聖誕快樂,新年進步,日日有好送!😀

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 冬至快樂呀。如果連殼就較難保證爽口。以下係我的做法:解凍後索乾水,最好過一過嫩油,蝦約四成熟撈起。瀝乾油。另起鑊爆香乾葱,薑粒蒜片。蝦回鑊,落美極,少少糖,贊酒乾煎至收汁蝦剛熟即上碟。
      如剝殼整就要另一做法。但我估你多數連殼整,所以唔講咁多喇!

      刪除
    5. 我解咗凍發現個蝦都幾刁鑽,佢竟然係個蝦身已經除殼,頭尾就有殼,我都跟咗你方法走走油先,不過就支解咗,因為驚個頭唔熟,然後美極蝦做法,上枱好正,好爽口,我落多咗糖就返我荷蘭男友口味,效果好掂,唔該哂你!

      刪除