2013年8月18日 星期日

淮山杞子瘦肉螺頭雞湯 Chinese Yam, Wolfberries, Lean Pork, Chicken and Screw Head Soup

 











本來想做呢個燉湯,不過屋企冇夠大既燉盅,又想用下個電子瓦罉,所以就變番煲湯。




整呢個湯話說有段故。上星期同屋企人去某酒家食晚飯,我地四個人,叫左淮山杞子燉螺頭,要三百二十幾元。
等到盅燉湯上黎,我隔遠都見到都好大盅,女侍應話幫我地響另一張枱仔分湯,我地話好呀。
到佢將湯渣上枱,平平放滿一碟,冇咩問題。再上湯,我地一人一碗,係酒家飯碗大小,都好正常。
不過侍應上完湯後話,「畢晒架喇」,我就直覺有少少疑問,睇下碗湯大約七八成滿,咁大個湯盅畢四碗就渣都冇,係咪有少少那個呢?
當時有衝動想問經理,不過都忍左冇問。心想,如果六人或八人一枱,每人只係分得半碗,收三百幾元盅係咪過份?
事後諗番,真係好想知道實情,例如係咪真係畢晒湯同料?酒家係咪睇人頭計分量?三百幾元盅湯係咪四位用?

第二日又同屋企人去另一間檔次較低一級既酒家晚飯,我專登又叫淮山杞子燉螺頭湯,今次既情況係:

1)盅湯二百六十幾元,個湯盅同上次既大小一樣。
2)女侍應在我們桌旁既小枱上畢湯同湯渣。
3)湯渣滿滿一大碟,湯先上每人一碗。
4)盅湯未畢完,放在小枱上。
5)我地飲完一碗,侍應幫手再畢第二碗。結果成盅湯有成十碗。
6)盅內仲有未畢晒既湯渣,可以再畢出大半碟。

我明白酒家做生意各有各方法,只係唔知點解第一間酒家會咁做,請問各位高人既意見,係我少見多怪定係咩理由呢?

好喇,故仔講完。今次因為受左「啟發」於是自己整番盅螺頭湯,以下言歸正傳。



為左整呢個湯,以下1)至5)項材料全部響「樓上」新買,都好敗家架!


材料:




1)特級紅螺頭十粒(買左一包八兩,特價138元)
2)一級河南淮山片十片 (買左一樽八兩,特價46元)
3)寧夏杞子適量 (買左一包八兩,36元)
4)特選泰國龍眼肉十粒 (買左一包一斤,特價85元)
5)珍品紅棗八粒 (買左一樽,58元)
6)雞殻一隻30元
7)雞腳八隻10元
8)瘦肉20元

做法:



先浸螺頭,雞殻、雞腳、瘦肉出水,淮山杞子龍眼肉浸洗乾爭。



將以上材料,加三片金華火腿、薑片一同放入電子瓦罉中。
加入十一碗清水(有人話要加滾水,不過我係加凍水)
用大火半燉半煲六個鐘以上(我用左六個半鐘煲到八點開飯飲湯)。




煲好計下,共有十碗湯,湯渣大把。唔駛調味本身都好清鮮。調下味就同酒家冇兩樣。



煲到天黑,影相效果麻麻。



計下數,為左呢煲湯,買材料一共用左四百二十幾元,當然剩番好多料可以用好多次!



 


 



 




 





 






 







 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 則留言: