2013年8月25日 星期日

杞子龍眼茶 Wolfberry Longan Drink

 
買左一大包寧夏杞子一大包泰國龍眼乾,想要好好用晒佢地,最好既辦法莫過於整杞子龍眼茶,經常飲用。

泡呢個茶我冇乜譜,只憑感覺,視乎盛器容量決定材料多少。



今次只係泡一茶壺,用咁多多材料都好夠。



將杞子龍眼乾浸洗乾淨,放入茶壺,沖入滾水泡十五分鐘就飲得。



趁機會用下套青花瓷杯碟……



飲下一杯,飲下又一杯,都幾寫意架!

6 則留言:

  1. 高人,你好,很久沒到來向你《問安》了!!!

    杞子龍眼茶,飲得多會否 “上火” ,好補㗎喎?
    離家多時,我有排追你個 blog................呀!

    回覆刪除
  2. 係呀!走咗去旅行,差不多成個月,剛回來.............
    早陣子我買了些《有機》杞子,專用嚟焗水飲,對眼好有益㗎.............不過好貴,好細包就賣成六十幾蚊!!!

    回覆刪除
  3. 高人,Yahoo blog 要執笠喇,點算好!!!
    日後哪裡能再打招呼???
    我好驚唔知點樣囉返啲 煮餸資料.................

    回覆刪除
  4. 真係點算啦 你搬去邊呀喂

    回覆刪除
  5. 我都唔知搬去邊,未諗掂。可能停下先lu...

    回覆刪除
  6. 高人你真醒,你平日點做 back up。。。
    指教一吓!!!

    回覆刪除