2013年8月4日 星期日

江門排粉 Kong Moon Rice Stick

慶祝第100圖錄!


考下你,廣東米粉五大皇牌係邊「五大」?我上網搵左一陣都搞唔清楚!留番比高人指點下。

總之呢隻珠江橋牌「江門排粉」就自稱係五大皇牌之一。

我買佢其實係俾個名「吸引」,點解叫做「排粉」唔就咁叫「米粉」呢?仲要係「江門」出產既添!個英文名都幾特別,「江門」譯做Kong Moon,係港式廣東話拼音,唔係漢語拼音。



見到呢包野個名,坦白講令我好自然想到既係「便便」!不過唔係厭惡性,係印象深刻。哈哈!!

好野,個名改得好!起碼吸引到我買左一包,得閒依佢教既整法整黎食。


2 則留言:

  1. 你真好鬼细心,我買嘢拿起就走。真係幾得意,叫排粉不是米粉。

    回覆刪除
  2. 唔知係咪一排排切開賣呢?可以上網扒下文。

    回覆刪除