2013年7月13日 星期六

香草煎三文魚柳 Pan-Fried Salmon Fillet With Oregano









我從未買過三文魚做送,今日去到超市,唔知買咩好,咁岩行到凍櫃前,就買左呢舊挪威三文魚柳。





響雪櫃摷番樽牛至葉碎,用黎醃魚,就整左呢碟香草煎三文魚柳喇。



三文魚柳起皮,切成大塊,用香草(我落左Oregano Leaves碎),少少鹽醃一個鐘以上。



燒熱隻平底鑄鐵鍋,落牛油,再將三文魚逐塊放落去煎。



煎至兩面金黃,焦香程度隨個人喜好,我鐘意香口D,就煎耐D。



切少少生菜絲墊底,放上魚塊,再用個「士多啤梨汁」圍邊,就大功告成!

士多啤梨汁係用果占開水再煮濃稠做成,好簡單。

2 則留言:

  1. 高人,
    我呢排都成日買三文魚煮食!!!
    西餐~會用海鹽同黑胡椒略為調味,簡單煎熟!!!
    中式~用來炆苦瓜,相當不錯。
    再試過買“三文魚頭”煎香,加滾水煮成魚湯,加豆腐,再加些少日本麵豉醬,做成日式三文魚頭湯...............相當不錯!!!
    **不過覺得三文魚煎出嚟好多魚油標出來,所以我不會再下牛油,因為食起來會較滯較脷!!!
    不過你加入士多啤梨汁+果占,相信平均番個味道《非當高招》!佩服!佩服!勁呀...............

    回覆刪除
  2. 多謝你回覆呀。我完全唔識整同食魚頭。

    回覆刪除