2013年7月21日 星期日

欖菜肉碎四季豆 Stir-Fried Snap Bean With Minced Pork And Preserved Mustard Leaf And Olive






慶祝第100「炒」!!


呢味送好食又好送得飯,而且成本好經濟,可以響屋企自己炒,唔駛一定去酒樓架。



四季豆一扎14元
絞碎豬水展一包(用三分一就夠)
欖菜一至兩湯羹
泰國乾辣椒四隻
薑絲、蒜蓉適量

材料就係咁簡單,炒一碟計成本唔駛三十元。



欖菜真係幾特別既發明,欖菜既菜,其實係芥菜葉。兩樣野加埋一齊醃,做出獨特美味!粒欖可以起肉剪碎用埋!

四季豆(白豆角其實都可以)撕衣切度。豬肉調味。

先燒熱鑊,落少少油爆炒豬肉,炒至散開兜起,再落油,爆香薑絲蒜蓉,落四季豆乾炒一陣,如果想四季豆乾身D,可以炒至表面微焦收水。



然後逐少逐少贊水,將四季豆炒至約七成熟。此時加入肉碎、乾辣椒、欖菜,用大火快炒,贊酒再適量贊水,將四季豆炒熟。

埋獻收乾汁即可上碟。我鍾意四季豆唔太腍,要有咬口。如果鍾意食腍D,可以贊水炒耐D,甚至可以先灼一灼四季豆先炒,聽講生四季豆有毒,要炒熟先好食,不過我唔鍾意呢個做法。



淨係呢個送已經可以扒三碗飯啦!

5 則留言:

  1. 高人,我同你真係好岩口味,我都好鐘意食呢味《欖菜肉碎四季豆》!
    以前我奶奶自巳識整《欖菜》㗎,冇街外賣的咁多油,好好味!

    回覆刪除
  2. 順便恭賀你第 100 炒................

    回覆刪除
  3. 呢味家常餸, 送反又係好正。

    回覆刪除
  4. 我淨係覺得往日奶奶親自整的好吃........哈哈哈!
    不過我依家都係買緊你嗰樽煮食,不過覺得太多油!

    回覆刪除