2013年7月1日 星期一

白豆角炒肉條 Stir-Fried White String Bean And Meat Strips






滾紫菜冬瓜肉丸湯用剩一大舊鯪魚豬肉混合肉膠,將佢煎香,就咁食其實都好香口。



切左D頭頭尾尾就咁食,剩番呢塊肉餅,再切條,用黎炒多碟白豆角肉條。

白豆角一札仔三元,再加幾隻乾紅指天椒,蒜片,乾蔥片,材料就係咁簡單。

白豆角切度,燒熱鑊,落油,爆香蒜片、乾蔥片,薑絲,落白豆角,邊炒邊贊水,炒至差唔多熟。




加入肉條,紅指天椒乾,大火爆炒,贊酒,調味,埋獻,收汁,上碟。



白豆角我唔鍾意煮得太腍,鍾意有少少咬勁。魚肉豬肉條非常搭配,好味。
 

4 則留言:

  1. 好計!淨咗用來炒菜..............
    一菜兩食!!!正!!!

    回覆刪除
  2. 鯪魚膠越賣越貴,我呢邊個街市而家賣8元4兩。我買左10元。加20元半肥瘦。30元成本,可以整出一大舊魚肉豬肉膠。整肉丸,煎或蒸肉餅,釀豆卜釀三寶都夠用。

    回覆刪除
  3. 我都吃了幾餐豆角,我好懶,用炸魚片炒。

    回覆刪除
  4. 炸魚片都好食呀!

    回覆刪除