2013年6月9日 星期日

酸甜魚手指 Fish Fingers In Sweet And Sour Sauce


炸野好「晒」油,今日貪得意又忍唔住,於是整左呢碟酸甜魚手指。整完剩番成一大湯碗「魚油」,你話點算好呢?

材料:



1)急凍龍利柳一包14元。想個送正D梗係買靚魚好似石斑呀、銀雪魚呀咁啦,平民百姓買十零元包魚就可以喇。
2)乾葱頭兩粒。

汁料:




茄汁+喼汁+玄米醋+水+生粉+糖+雞粉。我冇譜架,隨意自己試岩味就得啦,不過一定要落醋先可以吊出可口既酸味。

做法:




1)龍利柳(其實唔知係咪龍利,佢個包裝係咁話,總之唔係腍魚),解凍後徹底索乾水。用少少鹽、紹酒、胡椒粉醃佢一小時以上(最好放入雪㰓)。




2)將醃好既魚手指上勻生粉,逐D逐D放入已燒熱油鑊中炸。全部炸完一次後索乾油,再全部放入油鑊炸第二次,炸至表面金黃色撈起索油。
3)倒起鑊中油,剩番少少,爆香乾葱頭,倒入汁料煮至濃稠。




4)放入魚手指,兜勻令魚手指索滿酸甜汁再略為收乾,即可上碟。



嘩,正呀,一路偷食一路趁熱開飯喇喂!!

6 則留言:

  1. 高人,我平日將啲用剩炸過嘅油,會買一堆“紅蔥頭”,切幼條,跟著用來炸,炸完好香㗎,跟住入樽放入雪櫃,食撈麵嘅時候,加些少炸過蔥頭,再落啲豉油,好香㗎..........
    或者炸定啲蒜蓉,入樽放入雪櫃,要食嘅時候隨時都食得,最好就係食冷盤時撈鎮江醋.......。好正㗎!!
    理唔係炸腰果囉...............
    好多用途消化㗎!!!

    回覆刪除
  2. 高人,點解要落《玄米醋》?咩嚟㗎?
    我淨係會加 鎮江醋 㗎咋.............

    回覆刪除
  3. 顏色好靚好吸引! 送啤酒啱味嗎?

    回覆刪除
  4. 我屋企冇人飲酒,就咁就食晒,好味!

    回覆刪除
  5. 係醋都得。我早排買落支日本玄米醋,用黎開蜜糖水飲,用極用唔完,今次咪落囉。

    回覆刪除
  6. 再整蒜蓉..............
    再炸些少腰果............
    都仲有剩就要倒喇............

    回覆刪除