2013年6月2日 星期日

花生眉豆排骨節瓜湯 Peanut, Black Eye Bean, Pork Rib Hairy Melon Soup


節瓜、花生、眉豆,幾夾味架。落埋冬菇就更香。



呢個湯本來想落埋鱆魚,會仲好味,但係鱆魚越黎越貴,唔落喇。

買包花生眉豆,4蚊。排骨頭30蚊。節瓜三個。冬菇幾隻,就係咁多料。



全部放入大瓦煲,煲三個鐘就飲得。

2 則留言:

  1. 高人,今日唔煲花膠湯嘅?

    回覆刪除
  2. 我只係想講:估你唔到,你又炆花膠,得番 16 歲,點會皺皮!
    同埋我平日都有煲《白背黑木耳》,用紅棗豬𦟌加羗煲個零鐘,然後每朝都用打碎機打碎,起身時空肚飲,會降《膽固醇》,已經煲咗飲咗三年有多!!!
    我平日整 白背黑木耳時,好厚好大塊㗎喎,就咁煮會不會過硬過爽㗎!!!
    **我無係你篇文章度倒亂,點解 Yahoo Blog 話我係垃圾留言呀。。。。。

    回覆刪除